Στην προσπάθειά μου να μην χρησιμοποιώ το ΙΧ αυτοκίνητό μου για πολλούς λόγους, κυρίως περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, χρησιμοποιώ το 700 που μου καλύπτει την συνηθέστερη ανάγκη μετακίνησής μου προς το Κέντρο και όπου το μετρό και ο ηλεκτρικός μπορεί να εξυπηρετήσει. Δυστυχώς η πυκνότητα των δρομολογίων είναι τραγικά αραιή. Έχω περιμένει ημέρα κατά τις 11:00 έως και 50′. Αυτή η γραμμή θα έπρεπε να είναι ανά δεκάλεπτο τουλάχιστον με αξιοπιστία στα δρομολόγια και θα συνέβαλε καθοριστικά στην εξυπηρέτηση του κόσμου, αλλά και την αύξηση των ανθρώπων που δεν θα χρησιμοποιούσαν το ΙΧ.
Επίσης θεωρώ αναγκαία την άμεση σύνδεση της Πετρούπολης με το Αττικό Νοσοκομείο (όχι με την μετεπιβίβαση που γίνεται σήμερα στο μετρό Ανθούπολης) αλλά με μια γραμμή που θα εξυπηρετεί όλους τους δήμους που βρίσκονται στους πρόποδες του Ποικίλου Όρους ( από Καματερό, Ίλιον, Πετρούπολη, Περιστέρι, Χαϊδάρι).
Τέλος θα είναι καλό να συνδεθεί η πόλη μας και με το Πάρκο Τρίτση. Πιθανόν η πάρα πάνω γραμμή για το Αττικό να έχει αφετηρία την είσοδο στο Πάρκο Τρίτση επί της Λεωφόρου Φυλής.
Ένα ξεχωριστό θέμα είναι η Δημοτική συγκοινωνία που θα πρέπει να ενισχυθεί και να ενταχθεί μέσα στον όλο σχεδιασμό κινητικότητας της πόλης με κυκλικές διαδρομές.