Υποβληθείσες Ιδέες
Βελτίωση καθημερινότητας δημοτών
Στον δήμο μας το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει γίνει πολύ έντονο τα τελευταία χρόνια και μαζί με αυτό και η ηχορύπανση από τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια. Θα πρέπει να υπάρξουν δράσεις και βελτίωση των υποδομών για την μη χρήση των ΙΧ από τους δημότες. -Βελτίωση και αύξηση δρομολογίων στα ΜΜΜ,…
Κυκλική πορεία στο τέλος της περικλέους
Προτείνω η Περικλέους στο τέλος της να έχει μια κυκλική μονή πορεία γύρω από τα γήπεδα της Αγίας τριάδας, δημιουργώντας έναν κυκλικό κόμβο Περικλέους – Σουλίου – Πλούτωνος – Θεοκλείτου. Ταυτόχρονα η Σουλίου μονοδρομείται σε όλο της το μήκος με τα λεωφορεία να μεταφέρονται στην οδό Διγενή (πράγμα που συμβαίνει…
Δραστική μείωση ηχορύπανσης
Το πρόβλημα της ηχορύπανσης είναι μεγάλο στην πόλη μας και εντείνεται στις κοντά σε κεντρικο΄΄υς δρόμους οδούς. Κατά πρώτον μηχανάκια, κατά δεύτερον αυτοκίνητα και κατά τρίτον νυχτερινά μαγαζιά υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής, προξενώντας πάσης φύσεως άλλα προβλήματα (ψυχολογική ένταση, αυπνίες, κόπωση). Επειδή βιώσιμη κινητικότητα σημαίνει σεβασμός στον πολίτη, τον συμπολίτη…
νέοι περιφερειακοί δρόμοι και μετρό
Αξιότιμοι και Αξιότιμες Κύριοι και Κυρίες δυστυχώς εδώ και δεκαετίες δεν έχει επιλυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην περιοχή μας το οποίο χρόνο με το χρόνο γίνεται και πιο δύσκολο να επιλυθεί. Όλες οι παρατάξεις πρέπει να δεσμευτούν και να υποστηρίξουν την επέκταση του μετρό στην Πετρούπολη. Να μην περιμένουμε 15…
Ποδηλατοδρομοι
Η μετακίνηση μέσω ποδηλάτου ακόμα και στην πόλη μας με τις υψομετρικής διαφορες είναι εφικτή. Αρκεί να υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες ποδηλασιας. Αρα χρειάζονται ποδηλατόδρομοι που θα ενώνουν την πόλη μας από άκρη σε άκρη. Να επισημάνω ότι εάν το δίκτυο ποδηλατόδρομων ειναι συνεχόμενο, χωρίς να διακόπτεται από το οδικό…
Ελευθέρωση πεζοδρομίων 25ης μαρτιου
Ελευθέρωση των πεζοδρομίων της κεντρικής λεωφόρου από πάσης φύσεως κατασκευές: τραπεζοκαθισματα, επεκτάσεις εμπορικών καταστημάτων, πάγκους κλπ.
Δημοτική συγκοινωνία
Η αύξηση των δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας με ταυτόχρονη δημιουργία δρομολογίων και το απόγευμα θα έδινε την δυνατότητα στους εργαζόμενους να μετακινηθούν με αυτή αντί των Ι.Χ. τους. Ο σχεδιασμός δε σταθερών δρομολογίων και ωρών θα έδινε ένα επιπλέον πλεονέκτημα. Είμαστε ο μοναδικός δήμος που τα δρομολόγια γίνονται χωρίς σχεδιασμό…
Δημαρχείο
Αν και έχει γίνει ένα μικρό βήμα θα θέσω και πάλι το θέμα ενός σύγχρονου και προσβάσιμου Δημαρχείου στον χώρο του περίφημου Βοτανικού κήπου, ευχαριστώ !!
Κυκλοφορία γύρω από σχολικά κτήρια και συγκροτήματα
Έχοντας ιδία άποψη τα τελευταία 12 χρόνια και επειδή θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τους δρόμους γύρω από συγκρότημα σχολείων για τουλάχιστον αλλά 10 χρόνια έχω την άποψη ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί.Προτεινω λοιπόν τον περιορισμό της κυκλοφορίας αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών στους δρόμους που περιβάλλουν το σχολικά συγκροτήματα.…
ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ
Κάθε μετακίνηση πρέπει να διέπεται απο ΑΣΦΑΛΕΙΑ! Κάτι τέτοιο ομως δεν συμβαινει στην συμβολή των οδών 28ης Οκτωβρίου και Ρ. Φεραίου! Το γνωστό επικίνδυνο σταυροδρόμι που σχεδον καθε μερα προκαλει ατυχήματα! Μετα απο επανελλειμενες προσπαθειες μου για να εισακουστουν οι ανησυχίες μου, δυστυχως μεχρι ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ δεν εχω λαβει ουτε…
Φανάρι στην Περικλέους
Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να σας πω ότι στην Περικλέους περίπου στο ύψος 80 που έχει πάντα πολύ κίνηση.. Περικλέους και Αθηνάς περίπου, υπάρχουν απέναντι 3 φροντιστήρια. Τα παιδιά κινδυνεύουν να περάσουν απέναντι βγαίνουν αυτοκίνητα από παντού. Φοβάμαι που περνάνε τα παιδιά μου. Εκεί είναι τα φροντιστήρια φάσμα και φροντιστήριο…
Σήμανση επί της οδου Κωστή Παλαμά
Παρακαλώ, να τοποθετηθεί σήμανση STOP επι της οδου Κωστή Παλαμά στο ύψος διασταύρωσης με Ανδρούτσου λόγω συχνων διελευσεων οχηματων επι του κατηφορικου δρομου με ιλιγγιώδη ταχύτητα και κινδυνο προκλησης ατυχήματος.
ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΗ ΣΤΗΝ Ρ.ΦΕΡΑΙΟΥ- ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ STOP
ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ Ρ.ΦΕΡΑΙΟΥ- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ- ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ Η ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ STOP- ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ- ΕΠΙ ΤΗΣ Ρ.ΦΕΡΑΙΟΥ. ΜΕ…
Πεζοδρομηση ανωνυμου οδου
Θα πρότεινα μια δραση που θα αναβαθμιζε τη γειτονιά μου καθως είναι αεκετα υποβαθμισμενη (οπως γενικότερα η οδος Ελαιων) . Πρωτον την πεζοδρομηση της ανωνυμου οδου που συνδεει τις οδους Μακεδονίας και Καραϊσκάκη, λιγο πριν την Ελαίων. Θα προτεινα παρτέρια, κυβολιθα και καποια βλαστηση κατα μηκος της μικρης αυτής οδου…
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΟΔΩΝ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ Ρ.ΦΕΡΑΙΟΥ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 34 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΑΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΔΟ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ Ρ.ΦΕΡΑΙΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ! ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΤΟΥ STOP ΑΠΟ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ…
ΣΤΕΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Θα ήθελα να αναφέρω το πρόβλημα που υφίσταται στην οδό Μαυρογένους στην Άνω Πετρούπολη. Τα αυτοκίνητα που έρχονται από την Περικλέους με κατεύθυνση την λεωφόρο Πετρούπολης, αναγκαστικά διοχετεύονται στις οδούς Μαυρογένους & Διγενή Ακρίτα, γιατί η Σουλίου από τη Νικηταρά και κάτω είναι μόνο άνοδος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να…
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ
Είναι γνωστά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όσοι χρησιμοποιούμε την Αττική Οδό. Για να πάμε μέχρι την είσοδο 6 (Λεωφ. Φυλής) περνάνε περίπου 20 λεπτά. Προσωπικά κάνω 20 λεπτά μέχρι εκεί και άλλα 20 για τον Χολαργό! Ίσως η διάνοιξη πρόσβασης από τους αθλητικούς χώρους της Αγίας Τριάδος προς την Περιφεριακή…
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ
Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα και να γίνει σχετικός προγραμματισμός για τη σύντομη πρόσβαση των κατοίκων της Πετρούπολης στην Αττική Οδό. Σήμερα από την πλατεία Πετρούπολης στην Αττική Οδό θέλεις περίπου 20 λεπτά για να πας στην Είσοδο 6 και λίγα παραπάνω για να επιστρέψεις, με ομαλή κυκλοφορία οχημάτων. Μπορείς…
Δημιουργία ποδηλατολωρίδων κατά μήκος και πλάτος της πόλης
Δημιουργία ποδηλατολωρίδων κατά μήκος και πλάτος της πόλης https://nacto.org/wp-content/uploads/gallery/convbikelane_3d/conventional-bike-lanes_3d.jpg
Ενίσχυση δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας και ένταξη τους στην τηλεματική του ΟΑΣΑ
Ενίσχυση δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας και ένταξη τους στην τηλεματική του ΟΑΣΑ.
Σύστημα μίσθωσης ηλεκτρικών ποδηλάτων
Συνεργασία με όμορους δήμους για την εγκατάσταση συστήματος μίσθωσης ηλεκτρικών ποδηλάτων. Με δυνατότητα για τους δημότες να έχουν προνομιακή τιμή για μηνιαία ή ετήσια κάρτα. Αρχικά με διάσπαρτους μικρούς πιλοτικούς σταθμούς σε περιοχές όπως Terra Petra, άλσος Αγίου Δημητρίου, Αγία τριάδα, πλατεία Ηρώ, Γραμμικό πάρκο, εκκλησία Αγ. Δημητρίου κλπ σε…
Παιχνίδι στον δρόμο και στα πεζοδρόμια
x φορές την εβδομάδα θα μπορούσαν να κλείνουν εναλλάξ δρόμοι ή πεζοδρόμια της λεωφόρου για παιχνίδι και παράλληλα να ενημερώνονται όσοι σταθμεύουν παράνομα, πχ μηχανάκια στα πεζοδρόμια της 25ης Μαρτίου. An International Movement
Βιωματικές δράσεις κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία
Βιωματικές δράσεις κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία ώστε τα παιδιά να αναδείξουν τα προβλήματα της πόλης τους.
ΓΡΑΜΜΗ ΤΡΟΛΕΥ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
Όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει γραμμή τρόλευ στην Πετρούπολη που μας πηγαίνει στο ΜΕΤΡΟ στην Ανθούπολη . Μόνο μας πηγαίνει, διότι μας επιστρέφει από τον Άγιο Αντώνιο. Προσωπικά θα πρότεινα να καταργηθεί διότι απλά μας ταλαιπωρεί. Σπάνια εκτελούνται σωστά τα δρομολόγια και “τα ακούνε” οι οδηγοί. Δεν είσαι ποτέ σίγουρος ότι…
Συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα για εκπόνηση πτυχιακών εργασιών σχετικά με τον δημόσιο χώρο στην πόλη μας
Συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα για εκπόνηση πτυχιακών εργασιών σχετικά με τον δημόσιο χώρο στην πόλη μας. Από ανάλογες εργασίες έχουν προκύψει προτάσεις για φτηνές & άμεσες λύσεις ώστε να απελευθερωθεί ξανά ο δημόσιος χώρος.
Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για αναφορά κατάχρησης του Δημοσίου χώρου
Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για αναφορά κατάχρησης του Δημοσίου χώρου. * Οι αναφορές θα πρέπει να πρωτοκολλούνται και ο πολίτης να ενημερώνεται για την έκβαση τους. * Ο Δήμος πιθανόν θα πρέπει να αναλάβει τον συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων φορέων (Αστυνομία, Τροχαία, Πολεοδομία κλπ)
Φανάρια στη Λεωφόρο
Θα πρέπει να τοποθετηθούν φανάρια στη Λεωφόρο. Οι διαβάσεις πεζών δεν γίνονται σεβαστές στην Ελλάδα. Είναι δύσκολο να περάσεις απέναντι πεζός ή με αυτοκίνητο. Δυσκολότερο εάν έχεις και κάποια χρόνια στη πλάτη σου! Το πάρκο Αγ. Δημητρίου μπορεί να γίνει καλύτερο για περπάτημα. Χρειάζεται επιτήρηση, καθαριότητα, επιβολή προστίμων σε κάθε…
Δρομολόγια του 700 προς και από σταθμό μετρό Ανθούπολης
Στην προσπάθειά μου να μην χρησιμοποιώ το ΙΧ αυτοκίνητό μου για πολλούς λόγους, κυρίως περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, χρησιμοποιώ το 700 που μου καλύπτει την συνηθέστερη ανάγκη μετακίνησής μου προς το Κέντρο και όπου το μετρό και ο ηλεκτρικός μπορεί να εξυπηρετήσει. Δυστυχώς η πυκνότητα των δρομολογίων είναι τραγικά αραιή. Έχω περιμένει…
Κατάληψη Δημόσιου χώρου από ιδιώτες
Σε πολλές οδούς της πόλης ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν επεκτείνει τις μάντρες τους πέραν της νόμιμης πρασιάς τους, όπως για παράδειγμα στις οδούς Σουλίου, Εθνικής Αντιστάσεως, Αν. Ρωμυλίας, Ελαιών, περιορίζοντας το πλάτος του δρόμου και εξαφανίζοντας τα έτσι κι αλλιώς στενά πεζοδρόμια. Για να μη μιλήσω για τις σιδηροκατασκευές πέραν της…
Παρκινκ
Θα ήθελα να ζητήσω να γίνει καταγραφή των παρανόμων παρκινγκ σε σπίτια πολυκατοικίες.Διότι δημιουργούν πρόβλημα και σε μας που ψάχνουμε να παρκάρουμε και έχουμε πληρώσει τέλη κυκλοφορίας.Η τουλάχιστον να νομιμοποιηθούν και να πληρώνουν και στον δήμο.
ΣΒΑΚ σημαίνει δραστική μείωση των αυτοκινήτων
ΣΒΑΚ σημαίνει λιγότερα αυτοκίνητα και όχι απλώς περιορισμός των μετακινήσεων με το αυτοκίνητο. Θέλουμε λοιπόν να έχουμε μεγάλα πεζοδρόμια για να μετακινούνται με ασφάλεια ΑΜΕΑ, ηλικιωμένοι, γυναίκες με καροτσάκια κλπ κλπ ; Θα πρέπει λοιπόν να αυξήσουμε τα πεζοδρόμια. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές απαιτείται ελεύθερο πλάτος πεζοδρομίου 1,20 μέτρων. Για…
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στην Πετρούπολη Ως βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στην Πετρούπολη, ορίζουμε την βιώσιμη μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών στο Αστικό και Περιαστικό Περιβάλλον της πόλης. Δεν έχει απομείνει ούτε ένας δημότης που δεν έχει αγανακτήσει με τις συνθήκες μετακίνησης στις κεντρικές αρτηρίες της πόλης, με τα διπλοπαρκαρισμένα οχήμα, με την…
Κυλιόμενοι διάδρομοι επί της 25ης Μαρτίου
Το εμπορικό κέντρο της πόλης έχει αναπτυχθεί γραμμικά επί της 25ης Μαρτίου. Λόγω μεγάλων υψομετρικών διαφορών οι ηλικιωμένοι δημότες αλλά και δημότες με κινητικά προβλήματα αναγκάζονται να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους προκειμένου να μετακινηθούν επίς της 25ης Μαρτίου. Θα μπορούσε λοιπόν να αναπτυχθεί ένας κυλιόμενος διάδρομος, ιδιαίτερα στα πεζοδρόμια εκατέρωθεν…
Απόψεις για τον ΣΒΑΚ
Ο δήμος Πετρούπολης είναι αποκομμένος λόγω της γεωγραφικής του θέσης από τους υπόλοιπους δήμους και τους σταθμούς Μετρο. Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα προτείνω ως μεσοπρόθεσμο μέτρο την ίδρυση και λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας και την σύνδεση του δήμου με τους σταθμούς μετρό του Περιστερίου. Η νέα διαδρομή διασύνδεσης κατά…
Πεζοδρόμια
Το πρώτο βήμα πιστεύω για πιο ανθρώπινη πόλη θα ήταν να δοθεί πρόσβαση σε όλες τις κατηγορίες ανθρώπων κατά το δυνατόν (Ηλικιωμένους ,ΑΜΕΑ πσιδιά.(
Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Θα ήταν πολύ ωραίο να δημιουργηθεί ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής ώστε τα παιδιά μας ενώ θα ποδηλατούν / πατινάρουν με ασφάλεια, ταυτόχρονα θα μαθαίνουν βιωματικά τους βασικούς κανόνες κ.ο.κ.. Ως παράδειγμα αναφέρω πάρκο ίδιου θέματος στο Περιστέρι. Χώροι σίγουρα υπάρχουν α) στα γήπεδα της Αγίας Τριάδας (πρώην νταμάρια) και β)…
Ποδηλατόδρομος προς Προαστιακό και πάρκο Τρίτση
Η πόλη μας έχει το χαρακτηριστικό να βρίσκεται χτισμένη σε πλαγιά, κάτι που δυσκολεύει τη μετακίνηση με ποδήλατο προς τις κεντρικές αρτηρίες και το σταθμό του μετρό στο Περιστέρι. Εκείνο που μπορεί να γίνει όμως είναι να δημιουργηθεί ισόπεδη όδευση μικρού πλάτους (2μιση μέτρων) στους πρόποδες του βουνού και σε…
Απρόσκοπτη πρόσβαση πεζων στην είσοδο-έξοδο των σπιτιών τους
Η άναρχη-και συχνά κραυγαλέας κοινωνικής αδιαφορίας- στάθμευση αυτοκινήτων έχει δημιουργήσει συνθήκες δυσχέρειας αλλά κι επικινδυνότητας για την ασφαλή κι εύκολη πρόσβαση στην είσοδο κι έξοδο απο τις αυλόπορτες των σπιτιών μας.Φαντασθείτε γονέα με παιδί σε καρότσι, ηλικιωμένο με 2 τσάντες αγορών,ή συμπολίτη μας ΑΜΕΑ, ασθενή με πρόσκαιρο πρόβλημα κινητικότητας κλπ.…
Τροποποίηση-Ενίσχυση λεωφορειακής γραμμής 700
Η γραμμή 700, ως γνωστόν, συνδέει, εδώ και ένα διάστημα την Πετρούπολη με το Σταθμό Ανθούπολη του Μετρό. Την συγκεκριμένη πρόταση που θα αναφέρω την έχω ακούσει από τον κ. Θανάση Σκαλιστήρα, την ενστερνίζομαι και παίρνω το θάρρος να την μοιραστώ και εδώ. Η διαδρομή θα μπορούσε να σπάσει σε…
Στάση και στάθμευση οχημάτων επί της Λεωφ. 25ης Μαρτίου
Το πρόβλημα είναι γνωστό τοις πάσι. Οχήματα σταματούν ή σταθμεύουν επί της 25ης Μαρτίου, π.χ. πλησίον Τραπεζών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κυκλοφοριακή συμφόρηση, ειδικά σε ώρες αιχμής και πολύ περισσότερο στα στενότερα τμήματα της Λεωφόρου. Δύο πράγματα μπορούν να γίνουν. Πρώτον, να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης (πιστεύω ότι χρειάζονται τουλάχιστον δύο)…
Δρομοι
Διαπλατυνση δρομων αν ειναι εφικτο και απαλλοτριωση οικισματων οπου παραβιαζονται τα οδικα συνορα.Ειδικα σε δρομους νευραλγικης κυκλοφοριας ωστε να προηγειται η κινηση των λεωφορειων μετα των ΙΧ και οπωσδηποτε σεβασμος στον πεζο.
Καδοι απορριμματων
Παρατηρειται το φαινομενο οριακουπαρκαρισματος σε σταυροδρομια και σε συνδυασμο με τους καδους απορριμματων που μετακινουνται εκτος των οριων τους,η ορατοτητα ειναι μηδενικη και προκαλουνται ατυχηματα.
Ενημερωση εκπαιδευτικης κοινοτητας
Ενημερωση μαθητων και εκπαιδευτικων για το ΣΒΑΚ και τα νεα μετρα για αποφυγη ατυχηματων,συνειδησιακη αφομιωση και ισως πεζοδρομησεις στα σχολεια που αφηνει περιθωριο η ηδη υπαρχουσα οδικη υποδομη και κατασκευη μικρων πνοων πρασινου.Φυλλαδιο ενημερωσης για το ΣΒΑΚ μαθητων και πολιτων .Ισως και ενημερωση στα πλαισια της διδασκαλιας.
Οδικος σεβασμος στα τετραποδα
Στα πλαισια της οδικης συμπεριφορας (συνδυασμος κοκ,υποδομων,νοοτροπιας,μετρων για την προστασια των αδεσποτων)σεβομαστε τους τετραποδους συγκατοικους μας και δεν τους σκοτωνουμε στην ασφαλτο.Σεβασμος και στα αδεσποτα και με ενημερωση των πολιτων ωστε να γινει βιωμα.
Βελτιωση οδικων δικτυων
Βελτιωση οδοστρωματος σε κεντρικες αρτηριες(και οχι μονο) για την αποφυγη ατυχηματων πολλες φορες θανατηφορων. Σωστη σημανση ΚΟΚ υπο την εννοια της καθαροτητας για πληρη σαφηνεια και αποφυγη παρερμηνειων οπως και αποκοπη δενδρων που κρυβουν τα STOP. Νεα συγκοινωνιακα μεσα για αποφυγη ρυπανσης,ηχορρυπανσης.
Σχολεια
Βελτιωση σημανσης γυρω απο τα σχολεια.Μειωση ταχυτητας των αυτοκινητων κοντα στα σχολεια με τεχνητα μεσα.
Βελτιωση σηματοδοτη
Διαβημα στο δημο Ιλιου για ρυθμιση φαναριων στην Θηβων οπου οδηγει στην Πετρουπολη.Το φαναρι προς Πετρουπολη ειναι μονο παλομενο,με αποτελεσμα οι οδηγοι να δυσκολευονται να στριψουν.
Ιδέες για τη βιώσιμη κινητικότητα
Αλλαγή σήμανσης της Πετρουπόλεως γιατί είναι γεμάτη με διασταυρώσεις οπότε από τη μία δημιουργείται κίνηση και από την άλλη γίνονται συνέχεια ατυχήματα… δηλ να μπαίνουμε στην Πετρουπόλεως πχ από τα δεξιά και να στρίβουμε αριστερά σε δύο ή τρια τετράγωνα. Επίσης υπάρχουν πολλά σημεία καθώς διασχίζουμε κάθετα τις υπόλοιπες οδούς…
ΠΟΔΗΛΑΤΟ vs ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Σε αρκετές πόλεις του πλανήτη προωθείται η χρήση του ποδηλάτου ως βασικού μέσου μετακίνησης. Στον ευρωπαικο χώρο, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το Άμστερνταμ, η Κοπεγχάγη και η Βαρκελώνη. Βασικές ενδείξεις διευκόλυνσης της χρήσης του ποδηλάτου είναι η δημιουργία δικτύου λωρίδων κυκλοφορίας (ποδηλατόδρομος) και θέσεων στάθμευσης για τα ποδήλατα. Στην Ελλάδα παράδειγμα…
25ης Μαρτίου
Το πρόβλημα της 25ης Μαρτίου δεν λύνεται με πεζοδρόμηση της ή μονοδρομηση της γιατι ετσι μοιραία θα επιβαρυνθούν οι παράλληλοι δρόμοι που θα πρέπει να αντέξουν την κίνηση αυτή. Το επίπεδο ζωής των κατοίκων των δρόμων αυτών θα υποβαθμιστεί υπερβολικά λογω της αύξησης θορύβου και καυσαερίων και μη ύπαρξης θέσεων…